نحوه برخورد با یکدیگر در حین سفر بسیار بر
احساس ما در مورد یک سفر تاثیر گذار است و برای ما بسیار مهم است که همه بهترین
تجربه از سفر داشته باشند. بنابراین ما سالانه با بررسی نظرات مسافرین هواپیما و
هتل ها و مشخص کردن دلخور های مشترک بین آنها و ارائه نکاتی در مورد نحوه مقابله
با انها سعی در خوشایند کردن یک سفر را داریم. در زیر نکاتی وجود دارد تا به گسترش
مهربانی و اداب معاشرت در سفر های هوایی با خرید بلیط هواپیما و یا سفر های زمینی
با اتوبوس و یا قطار کمک کند.
اگر به نظر می رسد مسافری نیاز به کمک دارد مثلا با جابه جا کردن
چمدان های سنگینش در حالی که کودکش بی قرار است به او کمک کند تا سوار شدن برایش
راحتر شود.
برای تحویل دادن بار عجله نکنید ، و بدانید همه باید تایمی را منتظر باشند رعایت نوبت برای همه خوشایند تر خواهد بود و کار ها سریعتر پیش خواهد رفت
بیشتر مسافرین در تلاش هستند در تعطیلات با
خرید بلیط هواپیما یزد به این شهر سفر کنند و برای سوار شدن عجله دارند . پس نوبت
را رعایت کنید مودب و خوش رو باشید.
به فضای اطراف خود توجه داشته باشید. اگر فکر
می کنید پس از تهیه بلیط هواپیما و در طول پرواز به فضای بیشتری نیاز دارید کمی
صندلیتان را به عقب خم کنید و به مسافری که پشت صندلی شما نشسته است توجه داشته
باشید و خودخواه نباشید.
اگر بیمار هستید اما مجبور به سفر هستید ، سعی
کنید نکات بهداشتی را در نظر داشته باشید تا دیگران را آلوده نکنید و مطمئن باشید
همه از تلاش های شما برای سالم نگه داشتن فضا قدردانی می کنند.
هنگام اقامت در هتل و یا
اجاره خانه ، مانند خانه خودتان رفتار کنید و به میزبان احترام بگذارید و بهم
ریخته آن جا را ترک نکید. چیزهایی که متعلق به شما نیست را از محل خارج نکنید. می
توانید با گذاشتن یک یادداشت تشکر برای پذیرایی از میزبان تشکر کنید و تشکر تاثیر
گذار و به یاد ماندنی باقی بگذارید
می توانید پس از بلیط هواپیما در مسیر های
طولانی با میهمان کردن مسافر کناری به یک لیوان قهوه با یکدیگر ارتباط برقرار کنید
و در طول سفر از مصاحبت با یکدیگر لذت ببرید. در خرید بیلط هواپیما و سفر با آن
افراد با اداب و رسوم و رفتارهای متفاوت مواجه خواهید شد . برای اینکه تجربه ی
خوبی برای خود و دیگران بسازید کافیست کمی منعطف و خوش رو باشید. خرید بلیط
هواپیما و سفر با این وسیله برایتان لذت بخش خواهد بود.
No comments:
Post a Comment